Svetainės taisyklės ir Lamural.lt pardavimo sąlygos
1. ĮMONĖS INFORMACIJA
1.1. Šiuos Nuostatus parengė ir taiko MK Print Sp. z o. o. „LAMURAL ” ).
1.2. Vartotojas ir bet kuris kitas asmuo gali susisiekti su Paslaugų teikėju punkte nurodytais kontaktiniais duomenimis. 1.1 ir toliau nurodyta kontaktinė informacija:
1.2.1. el. pašto adresas: kontakt@lamural.lt
1.2.2. svetainė: https://lamural.lt
1.2.3. telefonas: +48 667 656 235
1.3. Tiek, kiek šie Nuostatai reglamentuoja paslaugų teikimą elektroninėmis priemonėmis, tai yra reglamentas, nurodytas 2008 m. 2002 m. liepos 18 d. Elektroninių paslaugų teikimo įstatymo 8 str.
1.4. Su taisyklėmis visi gali susipažinti nemokamai.
2. APIBRĖŽIMAI
Šiose taisyklėse taikomos šios apibrėžtys:
„Vartotojas“ – fizinis asmuo, kuris pagal 2 str. CK 22 d., su verslininku atlieka teisinį sandorį, kuris nėra tiesiogiai susijęs su jo verslu ar profesine veikla.
„Verslininkas“ – fizinis asmuo, juridinis asmuo, juridinio asmens statuso neturintis organizacinis vienetas, kuris, vadovaujantis 2007 m. Civilinio kodekso 43 straipsnio 1 dalį, savo vardu vykdo ūkinę ar profesinę veiklą, susijusią su teisiniais sandoriais, kurių taikymo sritis apima šių nuostatų turinį.
„Vartotojo teises turintis verslininkas“ – fizinis asmuo, sudarantis sutartį, tiesiogiai susijusią su jo ūkine veikla, kai iš šios sutarties turinio matyti, kad ji šiam asmeniui neturi profesinio pobūdžio, dėl ko visų pirma iš jo vykdomos veiklos dalyko, suteiktu remiantis Centrinės registravimo ir informacijos apie ūkinę veiklą nuostatais.
„Pirkėjas“ – vartotojas, verslininkas arba vartotojo teises turintis verslininkas, sudarantis pirkimo–pardavimo sutartį internetinėje parduotuvėje lamural.lt; pirkėjas yra ir paslaugos gavėjas.
„Pardavėjas “ – verslininkas, valdantis svetainę, kuriai taikomos šios taisyklės, t. y. MK Print Sp. z o. o. įsikūrusi Rogowo 1a, 63-840 Krobia, NIP: 6961906420, REGON: 527983262
„Pristatymo išlaidos“ – tai mokestis už Prekės (-ių), kurios (-ių) yra nurodytos pardavimo sutarties objektas, pristatymą. Pristatymo išlaidos išreiškiamos Lenkijos zlotais ir apima pridėtinės vertės mokestį (PVM). Pristatymo išlaidos priklauso nuo Vartotojo pasirinkto Prekių pristatymo būdo.
„Privatumo politika“ – nuo Paslaugų teikėjo nuostatų atskirtas dokumentas, kuriame nurodytos Paslaugų teikėjo vykdomo Vartotojo asmens duomenų tvarkymo sąlygos (įskaitant duomenų tvarkymo tikslą ir apimtį). Politika pasiekiama adresu https://lamural.lt/privatumo-politika/
„Taisyklės“ – reiškia šias Paslaugos teikėjo parengtas ir taikomas Taisykles.
„Svetainė“ – tai interneto paslauga, pagrįsta IT sistema, ypač su internetinės parduotuvės funkcijomis, valdoma ir pasiekiama internete šiuo domeno adresu: https://lamural.lt.
„IT sistema“ – reiškia Paslaugų teikėjo IT sistemą, naudojamą Paslaugoms teikti, įskaitant visų pirma Svetainės grafines sąsajas.
„Prekės“ – tai svetainėje pateikiamas kilnojamasis daiktas (pvz., senoviniai traktoriai), kuris gali būti pirkimo-pardavimo sutarties objektas arba kurį Vartotojas gali nurodyti kaip dalį, naudodamasis Rezervavimo paslauga. kaip prekę, kurią Vartotojas norėtų rezervuoti. Prekės reiškia tik prekes, pateiktas Svetainėje su informacija „yra“. Kad būtų išvengta neaiškumų, daroma prielaida, kad Svetainėje pateikiamos prekės, kurios buvo pažymėtos žodžiais „nepasiekiama“, „užsakyta “, „parduota“ arba kurių negalima įdėti į krepšelį (galima įdėti į krepšelį). buvo užblokuotas) nėra Prekės, kaip apibrėžta Taisyklėse .
„Vartotojų teisių įstatymas“ – reiškia 2014 m. gegužės 30 d. vartotojų teisių aktą (2017 m. Įstatymų leidinio 683 punktas su pakeitimais)
„Vartotojas“ – subjektas, kuris pagal įstatymų nuostatas gali sudaryti Paslaugų teikimo sutartį; subjektas, kuris bet kokiu būdu naudojasi Svetaine, ypač subjektas, rodantis (lankantis) viešai prieinamus Svetainės puslapius, arba subjektas, sudaręs Pardavimo sutartį. Kad būtų išvengta abejonių, daroma prielaida, kad sąvoka „Vartotojas“ visų pirma reiškia asmenį, kuris su Paslaugų teikėju sudarė Pardavimo sutartį arba Paslaugų sutartį. Sąvoka „Vartotojas“ taip pat apima „Registruotas naudotojas“.
„Kaina“ – reiškia bruto Paslaugų teikėjo naudojamos Prekės kaina, patalpinta Svetainėje šalia informacijos apie Prekę (t. y. Prekės kaina, už kurią Vartotojas gali įsigyti Gera iš paslaugų teikėjo). Į kainą neįskaičiuotos prekės pristatymo išlaidos. Kaina nurodyta Lenkijos zlotais arba eurais ir su pridėtinės vertės mokesčiu (PVM). Jei nuolaida suteikiama tam tikrai Prekei, Kaina reiškia aukščiau aprašytą Prekės bruto kainą, įvertinus nuolaidą.
„Verslo diena“ – tai diena nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus valstybines šventes Lenkijos Respublikos teritorijoje.
„Užsakymas“ – Pirkėjo ar vartotojo teises turinčio Verslininko valios pareiškimas, kurio tikslas – sudaryti Prekių pirkimo–pardavimo sutartį, nurodant Prekes, rūšį ir kiekį.
„Pardavimo sutartis“ – sutartis, kuria Pardavėjas įsipareigoja perduoti daikto (Prekės) nuosavybės teisę Pirkėjui ir jam pristatyti prekę, o Pirkėjas įsipareigoja atsiimti prekę (Prekes) ir sumokėti kainą Pardavėjui.
„Nuotolinė sutartis“ – Pardavimo sutartis, sudaryta tarp Pardavėjo (Verslininko) ir Pirkėjo (Vartotojo ar Verslininko, turinčio vartotojo teises), sudaryta vienu ar daugiau būdų, kartu fiziškai nedalyvaujant sutarties šalims. bendravimą nuotoliniu būdu iki sutarties sudarymo imtinai.
„Skaitmeninis turinys“ – duomenys, sukurti ir pateikti skaitmenine forma.
„Paslaugų teikėjas“ – verslininkas, valdantis svetainę, kuriai taikomos šios taisyklės, t. y. MK Print Sp. z o. o. o. įsikūrusi Rogowo 1a, 63-840 Krobia, NIP: 6961906420, REGON: 527983262. Paslaugos teikėjas taip pat gali būti pardavėjas.
„Paslaugos gavėjas“ – fizinis asmuo, juridinis asmuo arba juridinio asmens statuso neturintis organizacinis vienetas, kuris naudojasi Paslaugų teikėjo teikiama paslauga elektroniniu būdu; Paslaugos gavėjas gali būti ir Pirkėjas.
„Adresatas“ – Paslaugos gavėjo nurodytas subjektas, kompetentingas atsiimti siuntą.
„Garantija“ – vartotojo ar fizinio asmens, sudarančio tiesiogiai su jo ūkine veikla sutartį, atsakomybės pareikalavimo procedūra, kai iš šios sutarties turinio matyti, kad ji nėra profesinio pobūdžio. šiam asmeniui, atsiradusiam visų pirma dėl dalykinės jo ūkinės veiklos, dėl atskleisto fizinio įsigytos prekės trūkumo (sutarties neatitikimo) ar teisinio trūkumo, nurodyto Civilinio kodekso nuostatose.
„Civilinis kodeksas“ – 1964 m. balandžio 23 d. įstatymas (1964 m. Teisės aktų leidinys, Nr. 16, 93 punktas, su pakeitimais).
3. BENDROSIOS NUOSTATOS
3.1. Šios taisyklės apibrėžia valdomos svetainės lamural.lt naudojimo taisykles Mk Print Sp. z o.o. parduodant prekes nuotoliniu būdu, taip pat naudojantis interneto svetaine paslaugų gavėjams, teikiant prekių užsakymus, apmokant prekių pardavimo kainą, pristatant prekes, Pirkėjo teises atsisakyti sutarties bei pateikimo ir svarstymo taisyklės. skundus, taip pat prekių grąžinimo būdą .
3.2. Vartotojas, naudodamasis LAMURAL.LT Internetinės parduotuvės paslaugomis, patvirtina, kad susipažino su Taisyklėmis ir sutinka su visomis jų nuostatomis, taip pat įsipareigoja jų laikytis.
3.3. Klientas įsipareigoja užsakymo formoje pateikti išsamius ir teisingus duomenis. Pateikus melagingus duomenis, Klientas bus atsakingas už bet kokią dėl to atsiradusią žalą.
3.4. Norint naršyti asortimente ir pateikti siūlomų prekių užsakymus, reikalingas kompiuteris ar kitas įrenginys (išmanusis telefonas, planšetė) su interneto prieiga ir interneto naršykle, tokia kaip Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox bei aktyvi el.
3.5. Asortimento naršymui registracija nereikalinga.
3.6. Klientas gali susikurti Kliento paskyrą ir užsiregistruoti pagal Taisyklių nuostatas. Šiuo tikslu Klientas užpildo internetinę registracijos formą, nurodydamas savo elektroninio pašto adresą, pasirinktą slaptažodį ir telefono numerį (savanoriškai), ir įsipareigoja sutikti su šiomis Taisyklėmis. Užsiregistravus Kliento el. pašto adresu, nurodytu registracijos metu, bus išsiųstas registracijos patvirtinimas. Registracija Parduotuvėje ir naudojimasis Parduotuvės funkcijomis yra nemokamas. Paslaugų teikėjas naudoja slapukus informacijai, susijusiai su Paslaugos gavėjo naudojimusi Internetine parduotuve, rinkti, kad būtų palaikoma prisijungusio Paslaugos gavėjo sesija ir tvarkoma Internetinės parduotuvės subpuslapių žiūrėjimo statistika. Paslaugos gavėjas gali bet kada ištrinti patalpintus slapukus arba blokuoti slapukų talpinimą naudodamasis savo interneto naršyklės parinktimis.
3.7. Paslaugos gavėjas, Paslaugų teikėjo svetainėje užregistravęs Kliento paskyrą, nutraukia elektroninių paslaugų teikimo sutartį pateikdamas prašymą panaikinti jo Kliento paskyrą. Paslaugų teikėjas nepagrįstai nedelsdamas pašalina registruotą Kliento paskyrą ir/ar elektroninio pašto adresą iš prenumeratorių sąrašo.
4. PASLAUGŲ TIPAS IR APIMTIS
4.1. Paslaugų teikėjas Svetainėje teikia šias Paslaugas:
4.1.1. Tinklalapio paslauga – paslauga, kurią sudaro Naudotojo individualiu prašymu viešai prieinamuose Svetainės puslapiuose paskelbtų duomenų ir informacijos pateikimas, pateikiant Svetainės puslapį su konkrečiu URL adresu ir galimybe įvesti Komentarus bei naudojantis Svetainės IT mechanizmais. (svetainės funkcijos). Žiniatinklio paslauga visų pirma apima:
a) galimybę ieškoti ir naršyti viešai prieinamuose Svetainės antriniuose puslapiuose (t. y. Svetainės puslapiuose, prie kurių patekti nereikia registracijos ir prisijungimo);
b) galimybę perskaityti Prekių aprašymą ir nuotraukas, patalpintus viešai prieinamuose Svetainės puslapiuose,
c) Svetainės IT mechanizmų, skirtų Užsakymams pateikti (elektroninės formos ir kt.) ir Rezervavimo paslaugų užsakymo (elektroninės formos ir kt.), teikimas;
d) galimybę peržiūrėti svetainėje paskelbtus komentarus.
4.1.2. Tinklalapio paslauga – paslauga, kurią sudaro IT sistemos išteklių prieinamumas Registruotam vartotojui, siekiant:
a) tvarkyti naudotojo paskyrą,
b) suteikti Registruotam vartotojui galimybę naudotis IT sistema:
c) išsaugoti savo kontaktinius duomenis,
d) pakeisti slaptažodį, suteikiantį prieigą prie Vartotojo paskyros,
e) prieigą prie jūsų užsakymų, rezervacijų ir skundų istorijos.
f) galimybė įvesti Komentarus/Atsiliepimus naudojantis Svetainės funkcijomis, siekiant juos paskelbti Svetainėje.
4.2. WWW paslauga prieinama visiems Vartotojams, nereikia registruotis Svetainėje. Kiekvienas Vartotojas gali naršyti ir ieškoti viešai prieinamuose Svetainės puslapiuose.
4.3. Sutartis dėl WWW paslaugų teikimo sudaroma neterminuotam laikui, kai Naudotojas sėkmingai iškviečia bet kurio iš viešai prieinamų Svetainės puslapių URL adresą naršyklės lange arba kai Naudotojas naudoja nukreipimą (hipersaitą), vedantį į bet kurį viešai prieinamų Svetainės puslapių (t. y. įėjimas į Svetainę). Sutartis dėl Tinklalapio paslaugos teikimo nutraukiama Vartotojui išėjus iš Svetainės.
4.4. Svetainės paslauga teikiama tik Registruotiems vartotojams. Naudotis Tinklalapio paslauga galima tik užsiregistravus ir prisijungus prie Svetainės kaip Registruotas vartotojas.
4.5. Svetainės paslaugos teikimo sutartis sudaroma neterminuotam laikui šiose Taisyklėse nurodytomis sąlygomis ir gali būti nutraukta Paslaugos vartotojui pareikalavus ištrinti savo Kliento paskyrą. Paslaugų teikėjas nepagrįstai nedelsdamas pašalina registruotą Kliento paskyrą ir/ar elektroninio pašto adresą iš prenumeratorių sąrašo.
4.6. Paslaugos teikiamos Vartotojui nemokant Paslaugų teikėjui jokių mokesčių. Prisijungimo ir naudojimosi internetu išlaidas apmoka Naudotojas pagal sutarties tarp Vartotojo ir jo telekomunikacijų operatoriaus (interneto tiekėjo) turinį.
4.7. Paslaugų teikėjas informuoja, kad nerenka iš Vartotojų indėlių ir nereikalauja kitų finansinių garantijų, susijusių su naudojimusi Paslaugomis.
4.8. Atsiųstame pranešime esančios nuorodos ( hipersaito ) dalimi Vartotojas, sudaręs Pardavimo sutartį su Paslaugos teikėju, gali siųsti Komentarus dėl įsigytų Prekių. Produkto vartotojui bus išsiųsta nuoroda ( hipersaitas ), leidžianti Vartotojui pateikti Komentarą. Jei Vartotojas atsiųs Komentarą, jis bus paskelbtas Svetainėje, prie Prekių aprašymo (skiltyje „Klientų nuomonės“).
4.9. Paslaugų teikėjas nestebi ir netvirtina paskelbtų nuomonių turinio. Tačiau Paslaugų teikėjas gali pasirinktinai juos patikrinti ir redaguoti arba ištrinti fragmentus ar visą nuomonę, jei:
4.9.1. nesusijęs su pirkimo-pardavimo sutartimi.
4.9.2. yra įžeidžiantis, yra vulgarios kalbos, nesuderinamas su padorumu arba yra neįskaitomas.
4.9.3. pažeidžia arba galimai pažeidžia visuotinai taikomų įstatymų nuostatas arba trečiųjų asmenų teises, ypač intelektinės nuosavybės teisių ir asmens duomenų apsaugos įstatymų srityje.
4.9.4. nėra skirta vertinti bendradarbiavimą su Paslaugų teikėju arba neaprašoma Prekių, kurios yra Pardavimo sutarties objektas.
4.10. Paslaugų teikėjas užtikrina, kad paskelbti Komentarai būtų iš Vartotojų, kurie naudojo ar įsigijo duotą Prekę, kad tik Prekę Svetainėje įsigijęs Vartotojas gautų nuorodą, leidžiančią pridėti Prekės Komentarą.
5. DRAUDIMAS ĮVESTI NELEGALUOTĄ TURINĮ
5.1. Naudodamasis Paslaugomis Vartotojas negali teikti neteisėto turinio, ypač turinio:
5.1.1. pažeidžiant kitų asmenų teises, ypač turtines ar asmenines autorių teises, verslo paslaptis, pramoninės nuosavybės teises, taip pat kitų asmenų asmenines teises,
5.1.2. remti arba skelbti radikalias socialines nuostatas, ypač bet kokios rūšies diskriminaciją dėl lyties, amžiaus, negalios, rasės, religijos, tautybės, politinių ar socialinių įsitikinimų, narystės profesinėse sąjungose, etninės kilmės, denominacijos, seksualinės orientacijos,
5.1.3. kurstymas padaryti nusikaltimą,
5.1.4. pažeidžiant imperatyvias įstatymo nuostatas.
5.2. Vartotojas, gavęs informaciją, kad bet koks Svetainėje esantis turinys yra neteisėtas arba neatitinkantis įstatymų ar Taisyklių, gali apie tai pranešti Paslaugų teikėjui, ypač išsiųsdamas pranešimą el. pašto adresu: kontakt@ lamural.lt.
5.3. Gavęs oficialų pranešimą arba gavęs patikimą informaciją apie Vartotojo pateikto turinio neteisėtumą, Paslaugų teikėjas turi teisę neleisti prieiti prie šio turinio.
5.4. Vartotojas negali naudotis Svetaine ir Paslaugomis tokiu būdu, kuris sutrikdytų IT sistemos ar kurio nors jos elemento veikimą.
6. PARDAVIMO SĄLYGOS
6.1. Vaizdai ir bet koks kitas Turinys, skelbimai, taip pat informacija, nuotraukos ir vaizdo įrašai apie atskirus LAMURAL.LT asortimento produktus internete ar kitose žiniasklaidos priemonėse nėra pasiūlymas sudaryti pirkimo-pardavimo sutartį, kaip tai suprantama pagal 1 str. Civilinio kodekso 66 str. 1 d. Ši informacija ir turinys yra naudojami tik siekiant suteikti informaciją potencialiam pirkėjui, tačiau dėl galimų klaidų skelbimų ir informacijos turinys nėra garantija, kaip tai suprantama pagal 1 str. Civilinio kodekso 556 str. 1 d., o tik kvietimas sudaryti sutartį. Informacija apie asortimente esančius produktus yra kvietimas sudaryti pirkimo-pardavimo sutartį, kaip apibrėžta str. Civilinio kodekso 71 str. Pirkimo pasiūlymus galima pateikti naudojant LAMURAL.LT parengtas internetines užsakymų formas.
6.2. Siūlomų straipsnių puslapiuose pateikti vaizdai yra tik pavyzdiniai motyvai ir pavyzdiniai dizaino atvaizdai. Užsakymo metu Klientas gauna ne originalų vaizdą, o tik motyvą atitinkančią kopiją, paruoštą Kliento pasirinkta laikmena, jo pasirinkta technika ir jo nurodytais matmenimis.
6.3. Visos prekių kainos Internetinėje parduotuvėje pateiktos Euro (EUR) ir yra bruto kainos, t.y. su mokesčiais, įskaitant pridėtinės vertės mokestį (PVM).
6.4. Už kiekvieną Vartotojui, kuris yra Vartotojas, pateiktą Užsakymą išrašomas kvitas, nebent Naudotojas praneša apie būtinybę išrašyti sąskaitą faktūrą ir pateikia jos išrašymui reikalingus duomenis.
6.5. PVM sąskaita faktūra išrašoma už kiekvieną Užsakymą, pateiktą Vartotojui, kuris nėra Vartotojas.
6.6. Kvitas arba PVM sąskaita faktūra išrašoma, kai visos Užsakymui pasirinktos Prekės yra sukomplektuotos ir paruoštos siuntimui, nebent Užsakymas apdorojamas partijomis – tokiu atveju kiekvienai Užsakymo daliai gali būti išrašytas atskiras kvitas/PVM sąskaita faktūra.
6.7. Naudotojas, norėdamas gauti PVM sąskaitą faktūrą už Užsakymo įvykdymą, taip pat identifikuoti Naudotoją (jei Užsakymai pateikiami verslininko vardu ir jo vardu), Vartotojas papildomai privalo pateikti šiuos duomenis: kuris bus įtrauktas į PVM sąskaitą faktūrą:
- jeigu Naudotojas nėra verslininkas, išreiškęs valią gauti PVM sąskaitą faktūrą – Vartotojo gyvenamosios vietos adresas;
- verslininko atveju – Užsakymą pateikusio verslininko buveinė ir adresas, taip pat verslininko mokesčių mokėtojo kodas.
7. PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS
7.1. Klientas pateikia užsakymą remdamasis galiojančiomis Taisyklėmis. Kiekvieną užsakytą prekę klientas turi sukonfigūruoti pagal savo pageidavimus. Būtinai ištirkite visas konfigūracijos parinktis ir apsvarstykite bendrą kainą.
7.2. Kad būtų sudaryta pirkimo-pardavimo sutartis, būtina:
- pasirinkite konkretų elementą ir sukonfigūruokite jį pagal galimas parinktis ir kliento pageidavimus;
- pateikite užsakymą internetu, t. y. parduotuvės svetainėje, per užsakymo krepšelį – mygtukas „įdėti į krepšelį“;
- patvirtinkite, kad žinote, kad užsakymas reiškia įsipareigojimą atlikti mokėjimą, paskutiniame užsakymų krepšelio veiksme aktyvuodami mygtuką „Pateikti užsakymą“;
- įveskite užsakymo gavėjo duomenis ir adresą, kuriuo prekė turi būti pristatyta, taip pat telefono numerį, kuriuo Pardavėjas gali susisiekti su Klientu su užsakymu susijusiais klausimais;
- įveskite sąskaitos faktūros duomenis, jei PVM sąskaita faktūra turi būti išrašyta ir išsiųsta Klientui. Klientas gali sutikti, kad sąskaitos faktūros būtų gautos elektronine forma; sąskaitos faktūros bus siunčiamos Kliento paskyroje nurodytu elektroninio pašto adresu;
- patvirtinkite užsakymą mygtuku: “Užsakau ir moku ” ;
- sumokėkite už užsakymą naudodami vieną iš galimų mokėjimo būdų. Už Parduotuvėje pateiktus užsakymus galima apmokėti tik iš anksto (prieš išsiunčiant užsakytą prekę). Apmokėti galima: pavedimu išankstinio apmokėjimo forma visa užsakymo verte į pardavėjo banko sąskaitą. Visos priimtos mokėjimo priemonės užsakymo pradžioje yra aiškiai ir aiškiai pažymėtos (užsakymo krepšelyje).
7.3. Pateikus užsakymą, klientui elektroniniu paštu išsiunčiamas jo pirkinių suvestinė ir prašymas patvirtinti užsakymą. Užsakymo apdorojimo laikotarpio pradžia yra kita darbo diena po tos dienos, kai buvo priimtas arba užfiksuotas mokėjimas.
7.4. LAMURAL.LT pasilieka teisę atsisakyti teikti paslaugą ir įvykdyti užsakymą, jei gaminiuose yra turinio, kuris prieštarauja įstatymams, geriems papročiams ar socialinio sambūvio principams. Parduotuvė taip pat pasilieka teisę keisti siūlomų prekių kainas, taip pat keisti užsakytų prekių pristatymo išlaidas.
8. MOKĖJIMO SĄLYGOS
8.1. LAMURAL.LT priima tiek išankstinį apmokėjimą už priimtą apdoroti užsakymą, tiek apmokėjimą gavus prekes.
8.2. Atsiskaityti už prekes galima išankstinio apmokėjimo forma į nurodytą sąskaitos numerį, saugioje mokėjimo sistemoje per KLARNA, PAYPAL arba MOLLIE.
8.3. Atsiskaityti grynaisiais galima tik pasirinkus grynuosius pristatymo metu.
8.4. Mokėjimas laikomas baigtu, kai mokėjimas įskaitomas į jūsų sąskaitą. Užsakymo pateikimas ir apmokėjimo gavimas patvirtinamas el. Klientas gali stebėti užsakymo būseną.
9. PRISTATYMO SĄLYGOS
9.1. Užsakytos prekės klientui siunčiamos per kurjerių kompaniją, asmeninis atsiėmimas negalimas.
9.2. Kiekviena prekė iš parduotuvės pasiūlos turi konkretų užsakymo apdorojimo laiką, nurodytą specifikacijoje ir svyruoja nuo 3 iki 7 darbo dienų, nebent prekės puslapyje parašyta kitaip.
9.3. Apdorojimo laikas yra nuo to momento, kai mokėjimas įskaitomas į mūsų sąskaitą. Užsakymai su skirtingu pristatymo laiku siunčiami įvykdžius visą užsakymą, t.y. praėjus ilgiausiam iš nurodytų laikotarpių. Pagrįstais atvejais parduotuvė pasilieka teisę kiekvieną prekę siųsti atskiru siuntimu.
9.4. Pristatymo išlaidos skaičiuojamos individualiam užsakymui ir pateikiamos Konfigūratoriuje kaip galutinė kaina. Pristatymo kaina skaičiuojama už kiekvieną užsakymą, nepriklausomai nuo pristatymo formos.
Tuo atveju, kai dėl mūsų kaltės prekės pristatomos neatitinkančios sutarties sąlygų, klientas įsipareigoja suteikti mums papildomą 2 savaičių užsakymo įvykdymo terminą. Neapmokame kelionės pas specialistą ar darbo pradžios išlaidų, jei jis buvo suplanuotas tuo metu. Taip pat neatsakome už praleistus projekto priėmimo terminus ir pan. – užsakovas privalo pateikti užsakymą gerokai iš anksto.
10. ŽALAI PATIKO TRANSPORTAVIMO METU
10.1. Pirkėjas, gaudamas iš kurjerio, turėtų pasitikrinti siuntos būklę. Pastebėjus, kad turinys pažeistas arba turi atidarymo žymių, nepatvirtinti siuntos gavimo, o paprašyti kurjerio parengti pažeidimo aktą.
10.2. Klientas privalo kuo greičiau informuoti parduotuvę apie bandymą pristatyti sugadintą siuntą.
11. ATSAKOMYBĖS APRIBOJIMAS
LAMURAL.LT neatsako už nuolatinės prieigos prie Internetinės parduotuvės nebuvimą ir sistemos veikimo greitį bei technines ir elektronines klaidas, atsirandančias pateikiant užsakymą, jeigu jų atsiradimo priežastis yra nuo parduotuvės nepriklausantys veiksniai.
12. NAUDOJIMAS TEISE ATSAKYTI NUOTOSTOLO SUTARTIES
12.1. Lamural.lt internetinėje parduotuvėje siūlomi Fotografiniai tapetai yra nesurenkami gaminiai, gaminami individualiai pagal kliento specifikacijas ir skirti jo individualiems poreikiams tenkinti . Pirkėjas pats nustato užsakymo parametrus, iš pradžių pasirinkdamas nuotrauką, medžiagą, spaudos dydį ir baigdamas galimų prekės apdailos variantų parinkimu. Todėl vadovaujantis 2008 m. 38 skyrius 1 taškas 2014 m. gegužės 30 d. įstatymo 3 p. dėl vartotojų teisių (2023 m. Įstatymų leidinys, 2759 punktas, su pakeitimais), vartotojas neturi teisės atsisakyti ne prekybai skirtose patalpose ar nuotoliniu būdu sudarytos sutarties, susijusios su sutartimis dėl fototapetų, siūlomų Lamural parduotuvė pl.
12.2. Teisė atsisakyti sutarties ir grąžinti suteikiama tik surenkamiems gaminiams, o ne individualiai pagamintiems pagal Kliento specifikacijas, pvz., plakatams, paveikslams, gaminiams su specifiniais parametrus (rasti „pardavimas).
12.3. Vartotojas ir vartotojo teises turintis verslininkas turi teisę nenurodydami priežasčių ir nepatirdami išlaidų 14 (keturiolikos) dienų laikotarpiui atsisakyti nuotolinės sutarties.
12.3. Terminas pradedamas skaičiuoti nuo tos dienos, kurią vartotojas arba vartotojo teises turintis verslininkas arba vartotojo ar vartotojo teises turinčio verslininko nurodytas trečiasis asmuo, kuris nėra vežėjas, fiziškai perėmė prekę.
12.4. Vartotojas ar vartotojo teises turintis verslininkas privalo informuoti verslininką apie savo sprendimą šiuo klausimu per sutarties atsisakymo terminą.
12.5. Vartotojo ar verslininko, turinčio vartotojo teises, deklaracijai specialios formos nereikia. Tam pakanka naudoti Taisyklių priede pateiktą pavyzdinę sutarties atsisakymo formą arba pateikti aiškią deklaraciją. Laikoma, kad sutarties atsisakymo terminas praleistas, kai vartotojas ar vartotojo teises turintis verslininkas išsiunčia pareiškimą apie pasinaudojimą teise atsisakyti sutarties nepasibaigus terminui. Įrodinėjimo pareiga šiuo atžvilgiu tenka vartotojui arba verslininkui, turinčiam vartotojo teises.
12.6. Supakuotus produktus reikia siųsti šiuo adresu:
Mk Print Sp. z o. o.
Rogowo 1a
63-840 Krobia
Grąžinamas prekes prašome atidžiai supakuoti taip, kad būtų apsaugota nuo sugadinimo ar sunaikinimo transportavimo metu. Sienų freskos, paveikslai ir plakatai turi būti apsaugoti, kad nepajudėtų pakuotės viduje, ir išsiųsti atgal į kietą kartoninę dėžę. Prekės, sugadintos transportavimo metu dėl Pirkėjo netinkamo siuntos pritvirtinimo, negrąžinamos.
12.7. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
12.8. Sutarties atsisakymo atveju ji laikoma niekine ir negaliojančia. Parduotuvė grąžina Pirkėjui visus iš Pirkėjo gautus mokėjimus, išskyrus pristatymo išlaidas.
12.9. Pinigai už gautas prekes grąžinami per 14 kalendorinių dienų nuo siuntos gavimo dienos.
12.10. Pardavėjas mokėjimą grąžina naudodamas tą patį mokėjimo būdą, kurį naudoja vartotojas ar vartotojo teises turintis verslininkas, nebent pastarasis aiškiai sutiko su kitokiu grąžinimo būdu, kuris jam nereikalauja jokių išlaidų.
12.11. Grąžinamos prekės turi būti nepakitusios būklės, nebent pakeitimas buvo būtinas tinkamo prekės supratimo ribose. Vartotojas ar vartotojo teises turintis verslininkas atsako už bet kokį daikto vertės sumažėjimą, atsiradusį naudojant jį tokiu būdu, kuris viršija tai, kas būtina daikto pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Vartotojas ar vartotojo teises turintis verslininkas atsako už bet kokį prekės vertės sumažėjimą, įvykusį nuo tos dienos, kai jis fiziškai perėmė prekę arba kai trečioji šalis, išskyrus vežėją, kurią nurodė vartotojas arba Vartotojo teises turintis verslininkas fiziškai įgijo prekę ir dėl netinkamo tvarkymo tiek, kiek reikia prekių pobūdžiui, savybėms ar veikimui nustatyti.
Sutarties atsisakymo formos pavyzdys
(šią formą reikia užpildyti ir grąžinti tik tuo atveju, jei norite atsisakyti sutarties)
– Adresatas MK Print Sp. z o. o., Rogowo 1a, 63-840 Krobia, Lenkija, kontakt@lamural.lt.
– Aš/mes(*) informuoju(*) apie savo/mūsų atsisakymą nuo šių prekių pirkimo-pardavimo sutarties(*)
sutartys dėl šių prekių tiekimo(*) sutartys dėl konkrečių darbų, kuriuos sudaro šių prekių atlikimas(*)/dėl šios paslaugos teikimo(*)
– Sutarties sudarymo (*) / priėmimo (*) data
– vartotojo (-ų) vardas ir pavardė
– vartotojo (-ų) adresas
– Vartotojo (-ų) parašas (tik jei forma siunčiama popieriuje)
– Data
(*) Jei reikia, išbraukti.
13. VARTOTOJŲ SKUNDAI
13.1. Pardavėjas atsako vartotojui ir vartotojo teises turinčiam verslininkui už prekių atitiktį sudarytai pirkimo–pardavimo sutarčiai Civilinio kodekso nustatyta ribose.
13.2. Pardavėjas informuoja, kad dėl techninių ir technologinių priežasčių (ypač dėl individualių monitoriaus nustatymų ir ekranų technologinių apribojimų) svetainėje pateikti prekių vaizdai, nuotraukos ir vaizdo įrašai, ypač fototapetai, gali skirtis nuo realiai siūlomų prekių spalvų. . Kad nekiltų abejonių dėl siūlomų gaminių tikrosios spalvos, prieš užsakant fototapetą, rekomenduojame užsisakyti pavyzdį (tai galima naudojant atskiros prekės puslapyje matomą mygtuką „užsakyti pavyzdį “ ) . Tik pavyzdžio ir pristatyto fototapeto skirtumai gali būti pagrindas skundui. Be to, dėl naudojamų technologijų galimi nedideli pagrindo formato, tipo ir kokybės skirtumai, o tai technologiškai neišvengiama gamybos procese. Tokie nedideli nukrypimai būdingi siūlomoms prekėms ir naudojamai gamybos technologijai ir nėra sutarties nesilaikymas. Todėl skundai negali būti grindžiami tokiais nedideliais tikrosios prekės spalvos nukrypimais ar skirtumais, palyginti su kompiuterio monitoriuje atkuriamos prekės spalva. Parduotuvė taip pat nepriims skundų Klientui netinkamai tvarkius prekę ar netinkamai sumontavus prekę. Be to, Pardavėjas neatsako, jei pagal kliento atsiųstą nuotrauką ar paveikslėlį individualiai paruošto ir atspausdinto fototapeto vaizdo aiškumas sumažėjo dėl techninių priežasčių, priklausančių nuo Kliento, ypač dėl mažos raiškos Kliento atsiųstas išvesties vaizdas.
13.3. Nustačius, kad prekės neatitinka sutarties, nepasibaigus pardavėjo atsakomybės terminui, t. y. per dvejus metus nuo prekės pristatymo dienos, vartotojas ar vartotojo teises turintis verslininkas privalo pranešti apie susidariusią situaciją pardavėjui, el. savo nuožiūra:
- išsiunčiant arba įteikiant pranešimą asmeniškai verslininko buveinės ar patalpų pašto adresu;
- išsiųsdami pranešimą el. pašto adresu;
- žodžiu verslininko registruotoje buveinėje arba patalpose.
13.4. Pranešimams vartotojas ar vartotojo teises turintis verslininkas gali naudoti prie Taisyklių pridedamą šabloną. Vartotojas ar vartotojo teises turintis verslininkas gali pateikti bet kokį kitą nedviprasmišką pranešimą, kuriame turi būti nurodyta bent jau: skundą pateikusio asmens vardas, pavardė ir adresas, skundžiamos prekės aprašymas, kiek tai atitinka jo rūšį. (pvz., pavadinimas, gamintojas, spalva, dydis), skundžiamos prekės įsigijimo įrodymas, prekės neatitikties aprašymas ir data, kada buvo pastebėtas trūkumas, taip pat, jei reikia, aplinkybės, pagrindžiančios skundą, skundo pareiškėjo prašymas, skundo padavimo data, skundą pateikusio asmens parašas, pranešimo siuntimo elektroniniu paštu atveju sutikimas tvarkyti verslininko elektroninio pašto adresu.
13.5. Kad Pardavėjas galėtų atpažinti skundą, vartotojas ar vartotojo teises turintis verslininkas privalo nepagrįstai nedelsdamas grąžinti skundžiamas prekes į Pardavėjo biurą arba perduoti Pardavėjui ar jo įgaliotam asmeniui jas atsiimti. . Priėmus ieškovo pretenzijas, Pardavėjas atlygina ieškovui turėtas pristatymo išlaidas.
13.6. Jeigu prekė neatitinka sutarties, Pirkėjas gali reikalauti sumažinti kainą arba atsisakyti sutarties, išskyrus atvejus, kai Pardavėjas nedelsdamas ir nesukeldamas pernelyg didelių nepatogumų pirkėjui pakeičia nekokybišką prekę į be defektą arba pašalina defektą. Šis apribojimas netaikomas, jei prekę pardavėjas jau pakeitė ar suremontavo arba pardavėjas neįvykdė pareigos pakeisti prekę be defektų arba pašalinti trūkumą. Sumažinta kaina turi būti tokia proporcinga kainai, kuri atsiranda pagal sutartį, kad daikto su trūkumais vertė išliktų daikto be defekto vertei.
13.7. Vartotojas ar vartotojo teises turintis verslininkas, užuot pašalinęs pardavėjo pasiūlytą trūkumą, gali reikalauti pakeisti prekę nepriekaištinga arba vietoj daikto keitimo reikalauti, kad būtų pašalintas trūkumas, nebent prekė būtų suderinta sudaryti sutartį pirkėjo pasirinktu būdu yra neįmanomas arba pareikalautų per didelių išlaidų, palyginti su pardavėjo pasiūlytu būdu. Vertinant išlaidų perteklių, prekių vertę pagal sutartį, nustatyto neatitikimo pobūdį ir laipsnį bei nepatogumus, kuriuos vartotojas ar verslininkas susidurtų su vartotojo teisėmis, jei patenkinimo būdas būtų kitoks nei atsižvelgiama į vartotojo prašomą.
13.8. Pirkėjas negali atsisakyti sutarties, jeigu trūkumas yra nereikšmingas.
14. ATSAKOMYBĖ VERSLININKŲ PRIEŠ
14.1. Klientų, kurie nėra Vartotojai ar Vartotojo teises turintys verslininkai, atveju Pardavėjo atsakomybė apsiriboja tik:
- už tyčinį nusižengimą ir
- faktinė žala, tiesiogiai patirta dėl gyvybės atėmimo, kūno sužalojimo ar sveikatos sutrikdymo, neviršijanti 250 EUR.
14.2. Pardavėjas atmeta savo atsakomybę už prekių neatitikimą sutarčiai (garantijos netaikymas) visiems pirkėjams, kurie neturi Vartotojo ar Vartotojo teises turinčio verslininko statuso. Šiuo atžvilgiu Pardavėjas nesudaro sutarčių skirtingomis pirkėjo sąlygomis ir netaikomos kitokios kliento Bendrųjų pirkimo sąlygų nuostatos.
14.3. Pardavėjas informuoja, kad dėl techninių ir technologinių priežasčių (ypač dėl individualių monitoriaus nustatymų ir ekranų technologinių apribojimų) svetainėje pateikti prekių vaizdai, nuotraukos ir vaizdo įrašai, ypač fototapetai, gali skirtis nuo realiai siūlomų prekių spalvų. . Kad nekiltų abejonių dėl siūlomų gaminių realių spalvų, prieš užsakant fototapetą, rekomenduojame užsisakyti pavyzdį (tai galima naudojant atskiros prekės puslapyje matomą mygtuką „užsisakyti pavyzdį“). Tik pavyzdžio ir pristatyto fototapeto skirtumai gali būti pagrindas skundui. Be to, dėl naudojamų technologijų galimi nedideli pagrindo formato, tipo ir kokybės skirtumai, o tai technologiškai neišvengiama gamybos procese. Tokie nedideli nukrypimai būdingi siūlomoms prekėms ir naudojamai gamybos technologijai ir nėra sutarties nesilaikymas. Todėl skundai negali būti grindžiami tokiais nedideliais tikrosios prekės spalvos nukrypimais ar skirtumais, palyginti su kompiuterio monitoriuje atkuriamos prekės spalva. Parduotuvė taip pat nepriims skundų Klientui netinkamai tvarkius prekę ar netinkamai sumontavus prekę.
15. SKUNDAI DĖL PASLAUGŲ TEIKIMO
15.1. Vartotojas turi teisę teikti skundus dėl Paslaugų teikėjo teikiamų Paslaugų.
15.2. Skundas Paslaugų teikėjui gali būti pateiktas bet kokiu būdu, įskaitant:
- išsiunčiamas el. paštu punkte nurodytu Paslaugų teikėjo el. pašto adresu. 1. Nuostatai
- įteiktas Paslaugų teikėjui raštu, pvz., siunčiant per kurjerį arba paštu Taisyklėse nurodytu Paslaugų teikėjo adresu arba pateiktas raštu Paslaugų teikėjo patalpose punkte nurodytu adresu. Nuostatų 1 p..
15.3. Skunde turi būti nurodyta bent jau: skundą paduodančio asmens vardas ir pavardė bei skundo motyvo aprašymas.
15.4. Paslaugų teikėjas skundą išnagrinėja per 14 (keturiolika) dienų nuo jo gavimo dienos.
15.5. Iš karto po skundo išnagrinėjimo, bet ne vėliau kaip iki punkte nurodyto termino. 11.4 aukščiau, Paslaugų teikėjas pateiks Vartotojui atsakymą į skundą. Atsakymas bus išsiųstas Vartotojo skunde nurodytu elektroninio pašto adresu arba pristatymo adresu. Jeigu skunde nėra duomenų, leidžiančių Vartotojui atsiųsti atsakymą į skundą, jis bus prieinamas Vartotojui Paslaugų teikėjo patalpose punkte nurodytu adresu. Nuostatų 1.1.
16. Pardavėjo atsisakymas nuo sutarties sąlygų
16.1. LAMURAL.LT pasilieka teisę atsisakyti sutarties sąlygų, Klientui nereikalaujant žalos atlyginimo per 7 dienas nuo jos sudarymo, esant nuo LAMURAL.LT nepriklausančių aplinkybių, kurių nebuvo galima numatyti ir kurios trukdo įgyvendinti sutarties sąlygų arba jei dėl šių aplinkybių paslaugos teikimas būtų susijęs su pernelyg dideliais sunkumais arba vienai iš šalių grėstų dideli nuostoliai.
16.2. Atsisakymo per nurodytą laikotarpį pagrindas taip pat yra trečiųjų šalių kišimasis į parduotuvės struktūrą, dėl ko pasikeitė funkcionalumas, svetainės parametrai, užsakymo mechanizmas ir kainos.
16.3. LAMURAL.LT pasilieka teisę atsisakyti įgyvendinti:
- užsakymai, pažeidžiantys trečiųjų šalių asmenines teises,
- užsakymai, kuriuose yra bet kokios formos smurto, nešvankybės, pornografijos ir turinio, prieštaraujančio taikomiems įstatymams ir visuotinai pripažintiems standartams.
17. Autorių teisės
17.1. Prekių pirkimas nėra autorių ar kitų intelektinės nuosavybės teisių į įsigytus produktus įgijimas.
17.2. LAMURAL.LT parduodamiems produktams taikomos autorių teisės visame pasaulyje. Klientas ar trečiosios šalys neturi teisės gaminti, platinti ar dauginti LAMURAL.LT produktų.
18. BDAR INFORMACIJA
18.1. Remiantis straipsniu. 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/678 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir panaikinančio Direktyvą 95/46 13 str. /EC ( OL EU .L 2016 Nr. 119), (toliau – „BDAR“), Pardavėjas informuoja, kad: Asmens duomenų administratorius yra: MK Print Sp. z o. o., įsikūrusi Rogowo 1a, 63-840 Krobia, NIP: 6961906420, REGON: 527983262.
18.2. Vartotojas ir bet kuris kitas asmuo gali susisiekti su Paslaugų teikėju punkte nurodytais kontaktiniais duomenimis. 1.1 ir toliau nurodyta kontaktinė informacija:
18.2.1. el. pašto adresas: kontakt@lamural.lt
18.2.2. svetainė: https://lamural.lt
18.3. Klientai ir Vartotojai turi galimybę bet kuriuo metu susisiekti su asmens duomenų administratoriumi visais klausimais, susijusiais su asmens duomenų apsauga, siųsdami el. laišką adresu kontakt@lamural.lt,
18.4. Daugiau informacijos apie duomenų naudojimą ir iš jų kylančias teises rasite Privatumo politikos nuostatose, kurias rasite adresu privatumo politika.
19. Informacija apie vartotojų ginčų sprendimą ne teisme (OGS)
19.1. Europos Komisija teikia platformą neteisminiam vartotojų ginčų sprendimui internete šiuo adresu: https://ec. europa.eu/consumers/odr.
19.2. Pardavėjas nėra įpareigotas pagal atskirus teisės aktus taikyti ginčų su vartotojais sprendimo ne teismo tvarka, taip pat nesutinka dalyvauti vartotojų ginčų neteisminio sprendimo procedūrose.
20. Baigiamosios nuostatos
20.1. Nuostatuose nereglamentuotais klausimais taikomos Lenkijos teisės nuostatos, išskyrus 1974 m. birželio 14 d. Niujorko konvencijos taikymą. dėl tarptautinio prekių pardavimo senaties termino (1997 m. Teisės aktų leidinys Nr. 45, b. l. 282).
20.2. Šios taisyklės yra prieinamos nemokamai ir bet kuriuo metu per aktyvinimo nuorodą, esančią svetainėje https://lamural.lt ir užsakymų krepšelyje (prieš sudarant sutartį). Galite atsispausdinti arba išsaugoti kaip failą.
20.3. Pardavėjas pasilieka teisę keisti taisykles. Pakeitimas neturi įtakos asmenų, pateikusių užsakymą ar sudariusių pirkimo–pardavimo sutartį iki taisyklių pakeitimų, teisėms.
20.4. Jei atskiros šių Taisyklių nuostatos yra arba tampa negaliojančios arba neveiksmingos, visiškai ar iš dalies, arba yra kokių nors spragų, tai neturės įtakos likusių nuostatų ir/ar kitų Taisyklių dalių galiojimui.
20.5. Bet kokie ginčai tarp Pardavėjo ir Paslaugų gavėjų bei pirkėjų, kurie nėra vartotojai ar vartotojų teises turintys verslininkai, kylantys šių Taisyklių arba Pardavėjo siūlomų paslaugų ir prekių pagrindu arba su jomis susiję, bus sprendžiami išimtinai kompetentingo Lenkijos teismo. Pardavėjo buveinei. Minėta nuostata netaikoma ginčams su vartotojais ir verslininkais, turinčiais vartotojo teises.
Priedai:
1) sutarties atsisakymo forma
2) skundo forma
1 priedas
Sutarties atsisakymo forma
……………………………
Vieta, data
žemyn
MK Print Sp. z o. o.
Rogowo 1a, 63-840 Krobia
………………………………………..
………………………………………..
Vartotojo vardas ir pavardė
Vartotojo adresas
atsitraukus nuo nuotolinės sutarties
arba ne patalpose
Vadovaudamasis 2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatymu (27 straipsnis), aš atsisakau …………………………………………………………………………………………………………………………………………… sudarytos sutarties atsisakau nuotoliniu būdu*/ne prekybai skirtose patalpose* nenurodydamas priežasties.
Prekes grąžinsiu pagal sutarties sąlygas.
Prašau grąžinti prekių kainą į sąskaitą*……… / tokiu būdu, kuriuo buvo apmokėta už prekes.*
……………………
Vartotojo parašas
* Išbraukti, jei reikia
Priedas: pirkimo įrodymas*/sutartis* (rekomenduojama)
Priedas 2
Skundo forma
……………………………
Vieta, data
žemyn
MK Print Sp. z o. o.
Rogowo 1a, 63-840 Krobia
………………………………………..
………………………………………..
Vartotojo pavadinimas ir adresas
SKUNDAI DĖL PREKIŲ
Informuoju, kad [prekės data ir pavadinimas], kurią įsigijau …………………………………………… neatitinka sutarties. Sutarties nesilaikymas reiškia …………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………… …………
…………………………………………………………………………………………………………………………………… …………
…………………………………………………………………………………………………
Sutarties nesilaikymas buvo nustatytas ……….
Todėl tikiuosi:
- prekių keitimas į naujas
- nemokamas prekių taisymas
- Kaina sumažinta ………… %
- Aš atsisakau sutarties ir prašau grąžinti nurodytą sumą į sąskaitos numerį
………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………
Vartotojo parašas